9 Mayıs 2014 Cuma

KISKANÇLIK

KISKANÇLIK



      Kıskançlık deyince insanların aklına genellikle nefret öfke haksızlık geliyor bence . Gelmesinin sebebi ise bir insan diğer insanı kıskanınca akla gelemeyecek şeyler yapabiliyor. İlk önce kıskançlık konusuna şu örnekle başlamak istiyorum.
     
     Mesela bir kardeşini çok seviyorsun . En sevdiğin kardeşin . Onu başka bir çocukla görüyorsun . Bir nevi kıskanıyorsun yani . Her baktığında onlar daha samimi daha sıcak oluyorlar. İşte ozaman bazı insanlar ne yapmaz ki ! İnsanın kişisel özelliğine bağlı . Eğer çok kıskançsa her şeyi yapar fakat kıskanç değilse sadece konuşur.

    KISKANÇLIK KÖTÜ BİR ŞEY Mİ ?

     Yerine göre değişiyor . Mesela bazı insanlar var , hep beni kıskansın ister ama bazı insanlar ise beni kıskanmasın , benim için uğraşmasın der .
     
     Benim için kıskançlık bence çok güzel . Karşındakine değer verdiğin anlamına geliyor. Zaten her insanın kıskanılmaya yani değer verilmeye ihtiyacı vardır. Biri beni kıskansa tek olmadığımı anlarım . Ama kıskançlığın da bir sınırı vardır. Çünkü çok kıskançlık dediğim gibi insana her işi yaptırır. Adam öldürme bile var bu olaylarda . İşte bu yüzden fazla kıskançlık iyi değildir .

   Her ne olursa olsun kıskançlığın iyi olup olmadığı kişiden kişiye değişebilir ve çok kıskançlık daima zararlıdır !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder